Välkommen Andreas, vårt senaste tillskott till produktavdelningen 🥳

August 26, 2020

Produkten är hjärtat i TimeEdit, och nu välkomnar vi en ny stjärna för att få fler stora saker att hända. Möt vår nyaste medlem till team, Andreas!

Berätta lite om dig själv Andreas, vem är du?

Jag har gjort det mesta; allt från tidningsbud till vårdbiträde, men jag har hela tiden haft siktet inställt på att bli utvecklare. Jag har nu läst utveckling på högskolan i Skövde. Nu såg jag att TimeEdit sökte utvecklare, resten är historia. När jag inte jobbar spenderar jag min tid med mina två barn, är ute i spåret och springer, eller skruvar med mina bilar i garaget.

Vad är din roll på TimeEdit?

Min roll på TimeEdit är att fortsätta utveckla företagets produkter, främst med fokus på TE Core, samt integrationen mellan TE Core och de nya spännande produkterna, TE Preferences och TE Exam.

Du har varit med teamet i nästan en månad nu, hur har det varit?

I skrivande stund har jag varit på företaget i nästan en månad och börjar bilda mig en uppfattning om hur komplext schemaläggningsprocessen egentligen är, men även vilken viktig roll TimeEdit spelar i att förenkla den. Jag ser fram emot att få jobba med utrullningen av TE Preferences och TE Exam, och att se hur dessa produkter ytterligare kommer att underlätta vardagen för våra kunder.

Vi kunde inte ha varit mer glada över att ha Andreas i gänget. Ett stort välkommen från hela TimeEdit 🙏