Återupplev några av de bästa ögonblicken från TE Summit 2019

17 juni, 2019

TE Summit is TimeEdit's annual resource management and scheduling conference, where customers and partners meet to exchange best practices, discuss the future of scheduling, and have fun. Relive some of this year's best moments here.

Ni var fler än 200 schemaläggare och resursansvariga som bidrar till ännu en engagerande och otroligt roligt TE Summit, som delade erfarenheter och lärde av varandra. Ett stort tack från TimeEdit-teamet till alla våra fantastiska användare som gör denna händelse möjlig. Nedan har vi samlat några av de bästa ögonblicken som du kan njuta av.

Precis som förra året, (och nästa!), var TE Summit 2019 värd på Beautiful Steam Hotel, bekvämt beläget i Västerås, 1 timme från Stockholm.

🚀 Johan, CEO, och Johan, CPO välkomnade årets deltagare. "Nya perspektiv" var temat för TE Summit 2019, för att belysa det faktum att årets toppmöte inkluderade fler kundcase historier än någonsin, samt en introduktion till TimeEdit två nya produkter TE Exam och TE Preferences.

Mer än 20 sessioner, workshops och aktiviteter över tre spår. Massor av godsaker att välja mellan!

Peter Mårtensson på Chalmers har delat med sig av sin erfarenhet av hur Chalmers framgångsrikt genomfört en centraliserad schemaläggningsprocess med TimeEdit, vilket ledde till högre resurseffektivitet och färre schemakonflikter. Genom att använda kopiering och draft-mode-funktioner visade han publiken hur smidigt det görs.

TE Summit är mer än en plats för fantastiska föreläsningar, det är en plats att träffas, nätverka och lära sig av kolleger.

Hårt arbete 💪

Rose-Marie Suominen vid Karolinska Institutet levererade en mycket uppskattad presentation om hur Karolinska Institutet använder TimeEdit på ett decentraliserat sätt

Malin, Customer Success på TimeEdit, går igenom praktiska användningsfall i en av break out-grupperna. Bokningsgrupper är en av våra funktioner som tillåter användare att enkelt skapa före- och efterreservationer tider, såsom preptid och saneringstid.

Stockholms universitet centraliserar sin tentamenshanteringsprocess för hela universitetet. Carlos Murakami, systemägare på TimeEdit, delade sina erfarenheter om processen och hur de utnyttjar TE Exam för att genomföra den.

I vår kundcase-stuga delar våra användare med sig av sina historier om hur de utformar sina institutioner med TimeEdit. Inget annat motiverar oss mer än att lyssna på era historier.

Två hela dagar av sessioner kräver regelbundna energiintag ☺️

Steam Hotel takeover! I år var alla rum på The Steam Hotel reserverade för Summitdeltagare och partners.

Mingla före middagen & partyt 🍸

✌️ TACK FÖR 2019, VI SER REDAN FRAM EMOT 2020!

/Teamet på TimeEdit